W latach 2004 – 2008 ekspert w biurze marketingu WARTA S.A. zajmowała się programami wsparcia dla Biura Sieci Sprzedaży, których celem było zwiększenie sprzedaży i powiększenie liczby agentów wyłącznych. Odpowiadała na działania marketingu korporacyjnego i marketingu produktowego (kompleksowe kampanie ATL i BTL).
W latach 2008 – 2010 Manager Strategii Marki w Nordisk Polska, gdzie opracowała strategię marki i działań PR dla poszczególnych produktów w zależności od grupy docelowej i celów biznesowych. Skutecznie rozwijała siły sprzedaży spółki (call center). Od 2011 roku doradca biznesowy, trener w projektach szkoleniowych realizowanych dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, FAPA, Citiboard i innych. Prowadziła szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania i rozwoju biznesu.
Od 2017 roku Dyrektor Generalny kanału telewizyjnego Nobox TV. Obecnie Trener / Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w European Training & Consulting Center.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania), studiów podyplomowych „Psychologia Finansów i Biznesu dla Managerów” na WSPIZ im. L. Koźmińskiego i studiów podyplomowych „Praktyczna Psychologia Społeczna” w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Ukończyła Szkołę Strategii Marki organizowaną przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Absolwentka Studium Coachingu Programowania Neurolingwistycznego.